Kritéria hodnocení pro 1. ročník

30.8.2024 - Dita Kotková

Kritéria slovního hodnocení pro 1. ročník

  • míra ovládnutí učiva a trvalost osvojení požadovaných znalostí, dovedností a návyků
  • úroveň myšlení, především jeho samostatnost a tvořivost, schopnost uvažovat logicky, úroveň vyjadřování, jazyková správnost ústního i písemného projevu
  • úroveň aplikace vědomostí, především schopnost uplatňovat osvojené poznatky při řešení teoretických i praktických úkolů
  • hodnocení osobního pokroku žáka, porovnání jeho aktuálního výkonu s předchozími výsledky práce
  • aktivita v hodinách
  • domácí příprava (pomůcky, úkoly)
  • plnění skupinových i individuálních úkolů

 

 

Průběh a četnost hodnocení

 Září

HODNOCENÍ UČITELEM
ústně - průběžné denní slovní hodnocení
písemně - na konci září krátké slovní hodnocení (sebeobsluha, úklid a příprava pomůcek a pracovního místa, dodržování pravidel)
SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA
ústně - hodnotící kruh závěrečné týdenní hodnocení.
písemně - jednoduchý grafický záznam v tabulce

Říjen - červen

HODNOCENÍ UČITELEM
ústně - průběžné denní slovní hodnocení
písemně - na konci měsíce krátké slovní hodnocení, kontrolní cvičení a testy - úspěšnost vyjádřena % či v bodech nebo počtu úspěšně zvládnutých jevů pololetní slovní hodnocení - vysvědčení

SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA
ústně - hodnotící kruh
závěrečné týdenní hodnocení - písemně - jednoduchý grafický záznam v tabulce

 

 

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies