Kritéria hodnocení pro 1. ročník
Kritéria slovního hodnocení pro 1. ročník
- míra ovládnutí učiva a trvalost osvojení požadovaných znalostí, dovedností a návyků
- úroveň myšlení, především jeho samostatnost a tvořivost, schopnost uvažovat logicky, úroveň vyjadřování, jazyková správnost ústního i písemného projevu
- úroveň aplikace vědomostí, především schopnost uplatňovat osvojené poznatky při řešení teoretických i praktických úkolů
- hodnocení osobního pokroku žáka, porovnání jeho aktuálního výkonu s předchozími výsledky práce
- aktivita v hodinách
- domácí příprava (pomůcky, úkoly)
- plnění skupinových i individuálních úkolů
Průběh a četnost hodnocení
Září
HODNOCENÍ UČITELEM
ústně - průběžné denní slovní hodnocení
písemně - na konci září krátké slovní hodnocení (sebeobsluha, úklid a příprava pomůcek a pracovního místa, dodržování pravidel)
SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA
ústně - hodnotící kruh závěrečné týdenní hodnocení.
písemně - jednoduchý grafický záznam v tabulce
Říjen - červen
HODNOCENÍ UČITELEM
ústně - průběžné denní slovní hodnocení
písemně - na konci měsíce krátké slovní hodnocení, kontrolní cvičení a testy - úspěšnost vyjádřena % či v bodech nebo počtu úspěšně zvládnutých jevů pololetní slovní hodnocení - vysvědčení
SEBEHODNOCENÍ ŽÁKA
ústně - hodnotící kruh
závěrečné týdenní hodnocení - písemně - jednoduchý grafický záznam v tabulce